"Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim, sesungguhnya telah Kau tetapkan jodohku, rezekiku, dan ajalku. Ku bermohon dari-Mu ya Allah, temukanlah jodohku dengan Helmizan b. Mohd Amin dan Kau permudahkan segala urusan perkahwinan kami. Jadikanlah perkahwinan kami sebagai ibadah kepada-Mu dan cinta di antara kami adalah kerana Mu ya Allah. Amin."
BLOG DISCLAIMER
Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.
☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆
♥ #07 BIG DAY : Prestige by Inar♥
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
♥ Blogger Harapan ♥ Alhamdulillah dapat lagi award. award yang ke 5. Pagi-pagi blog hopping. Syahira iaitu owner Blog Pink and Orange Theme...
-
as'salam dan salam sejahtera macam mana hari raya qurban uols ? sonok x ? apa pengorbanan yang uols buat ? haha. selamat menjam...
-
as'salam dan salam sejahtera. kawan kawan / sahabat sahabat / teman teman para blogger / para pembaca / para pembaca senyap si ca...
-
bertabah lah korang eh utk merabeskan ceritera pendek ni. dh mcm apa lak berepisode bagaikan dh bukan ceritera pendek dh pn ni. x pe aku su...
-
as'salam dan salam sejahtera. bloggers / readers / bride-to-be / mom-to-be / dad-to-be kesayangan semuanya !~♥ moga sentiasa bera...


suka yg 1st dress tu..cntik tau..yg 2nd tu pun cntikk...nk mimpi2 juga la..he3
ReplyDeletecantek kan dear ? huhu... geram je rasa. berangan2 ni.. minta2 incik tunang bg gween lite utk tempah.. hahaha~! ameen.
ReplyDeletewaaaaaaaah meletops hehe
ReplyDeleteMYR 11ribu ya cik nora... sila telan liur segera.. haha. mahal owh~! kuciwa... huhuhu~!
ReplyDeletecantekkkkk...seyes 11k?owhhhh...kuciwa gak la cmnie.hahahahaha
ReplyDeletetau x pe.. leleh owh ayaq mata.. 11k ? owh owh owh... fengsan.
ReplyDelete